Kdy jindy než teď, kdy je většina národa on-line, nepoužít pro rozvoj svého businessu také on-line? Jak získat nové kontakty, jejich důvěru a přeměnit je v zákazníky? Odpovědí může být právě LinkedIn, nejúspěšnější sociální síť pro business.
Ještě začátkem roku jsme se potkávali na schůzkách v kancelářích, v restauracích, kavárnách nebo na konferencích. Během koronavirové pandemie se Česko přesunulo do online světa, a tam také tvoří business – networkinguje, tvoří nové obchodní vazby a organizuje schůzky prostřednictvím nejrůznějších online platforem. A kde se takové vazby dnes tvoří? Zkuste LinkedIn.
LinkedIn už dávno neslouží jen pro personalisty a jako přehlídka životopisů. Stal se z něj skvělý obchodní nástroj, ale i nástroj pro budování osobního brandu nebo podporu firemního marketingu. K tomu přitom zpravidla postačí základní účet a není třeba investovat do reklamy.
Jak na to? Stáhněte si praktický check-list
7 KROKŮ PRO ÚSPĚŠNÝ LINKEDIN