Rok 2020 byl pro holver velmi progresivní v oblasti digitalizace a on-line nástrojů. Úspěšně jsme završili projekt digitalizace a podpisu povinných dokumentů, a nyní pokračujeme v segmentu úvěrů, pilotním projektem elektronické žádosti do Hypoteční banky.
O co se jedná?
Poradci holveru mohou prostřednictvím aplikace Hypokalkulačka zadat kompletní žádost o úvěr Hypoteční banky, včetně provedení scoringu klienta, ověření registrů, nahrání potřebných dokumentů ke schválení a odeslání žádosti na hypoteční centrum. Originál žádosti o úvěr předává poradce až ke schválení úvěru.
Jaký bude další vývoj aplikace?
Rádi bychom celý proces obohatili například o on-line ocenění nemovitostí, možnost modelace úvěru s garancí úrokové sazby, notifikace o aktuálním stavu rozpracovaného obchodu, založení účtu a bude-li to možné, tak i o digitální podpis, tedy paperless variantu žádosti. Našim cílem je plná digitalizace celého obchodního procesu, kdy fyzický podpis klienta bude realizován až s úvěrovou dokumentací.
Co tedy bude v nejbližší době následovat?
Ladí se poslední detaily před spuštěním a ještě do Vánoc bychom měli vše odstartovat. V lednu bychom rádi intergrovali do aplikace Hypokalkulačka data ze systému holver, resp. z aplikace Legal, která v souvislosti s vyplňováním povinné dokumentace eviduje spoustu informací použitelných právě do úvěrové žádosti . Díky tomuto propojení tak bude poradce pracovat se vstupními údaji klienta pouze jednou, a tím se výrazně zkrátí doba vyplňování údajů. Perspektivou celého příštího roku bude napojení dalších bank, rozšíření modulu o další funkcionality a vyladění celého procesu.
Závěrem…
Letošní rok nám a našim partnerům nabídl spoustu nových příležitostí a inovací. Bylo potřeba se více zaměřit na digitalizaci, on-line komunikaci a zároveň také zachovat odbornost kontinuálním vzděláváním našich poradců.
Přesto však nezapomínáme na budování obchodních i osobních vazeb, protože ty jsou pro nás klíčové.