Vyzkoušejte on-line ocenění, které výrazně zkrátí proces sjednání životního pojištění.

Vyměňte 20 dní čekání na zdravotní ocenění za 6 minut práce s on-line dotazníkem od Generali Česká pojišťovna.

---Marta Schestag, marketing manager

Nové on-line ocenění zdravotního stavu klienta vám umožní v jednodušších případeh ihned uzavírat životní pojistky bez zdlouhavého posuzování a vytváření dodatků. Navíc spoustu věcí ohlídá za vás. Během procesu sjednávání sám upozorní, pokud bude muset klient doložit např. lékařskou zprávu. Online zdravotní ocenění zvládnete úplně bez papírů, přímo ve sjednávacím programu.

 

 

Jak bude sjednání nyní probíhat?

  • Smlouvu sjednáváte jako doposud ve sjednávacím programu (Lisa).
  • Až dojdete ke kroku, kde je třeba ocenit zdravotní stav klienta, otevřete on-line zdravotní dotazník.
  • S klientem vyplníte odpovědi dle jeho skutečného zdravotního stavu.
  • Dotazník vám nedovolí pokračovat dále bez vyplnění všech polí, nemůže tedy dojít k odeslání s chybějícími údaji.
  • K ocenění zdravotního stavu klienta dojde v řádu několika minut.
  • On-line ocenění zdravotního stavu umí obratem stanovit rozsah pojistné ochrany, včetně konkrétní přirážky nebo výluky. Klient tedy ihned ví, za jakých podmínek a za jakou cenu bude pojištěn.
  • Navíc je možné smlouvu online upravit (změna výše pojistných částek) tak, aby byl klient spokojen s výslednou cenou a rozsahem pojištění.
  • Pokud se bude jednat o složitější případ nad možnosti on-line ocenění, ihned vás upozorní, že případ bude podléhat standardnímu ručnímu úpisu.
  • Po on-line ocenění zdravotního stavu klienta, podepíšete smlouvu elektronicky pomocí aplikace ePodpis. Díky tomu bude zpracování celého sjednání rychlejší a jednodušším a nemůže se stát, že by chyběly nějaké podpisy.

Štítky

Související články

Aplikace ePodpis. Novinka od Generali Česká pojišťovna.

fintech / 18. 11. 2020

rEVOLUCE MŮJ MAJETEK- online školení pro finanční profesionály od Generali Česká pojišťovna

fintechPojištění / 07. 12. 2020

Na povinné dokumenty jednoduše

fintech / 13. 11. 2020