brand book

Nový brand book posouvá holver zase o kousek dále

Obchod a vítězství máme v krvi, proto nás baví být kreativní, setkávat se s lidmi, posouvat jejich potenciál a dosahovat společných úspěchů. Představujeme nový směr holveru.

--- Marta Schestag, PR manager, holver

Ústředním motivem vzniklého brand booku je nový claim „Síla partnerství“, který podtrhuje maskot medvěda. Medvěd je pověstný svou silou, ale také vervou, se kterou se umí postarat o své potomstvo. Má silné ochranářské pudy a přešně to máme společné.

 

Jsme rádi partnerem, který komunikuje jasně a na kterého je spoleh. Rozhodli jsme se proto naše hodnoty přenést do zcela nového brand booku, který podtrhuje směr, kterým chce holver jít – pečovat o svou komunitu a rozvíjet její potenciál, upřesnila Marta Augustýnková, marketing & event manager holveru.

 

V brand booku přehledně vyjádřujeme naše hodnoty a postoje vzhledem ke spolupráci s finančními poradci, technologiím, vzdělávání a komunitě.

 

A co konkrétně od nás naši partneři z řad finančních poradců mohou očekávat? Na to se můžete podívat zde.

Štítky

Související články

holver

holver oslavil 20 let

holver active / 17. 12. 2020

kramný

Mojmír Kramný: Koronavirus nastaví ve finančním poradenství nové standardy

holver active / 09. 04. 2020

lidé

Zakoupením obrazu přispěl holver na dobrou věc

holver active / 24. 04. 2019